2015/10/27

paprikából lekvárt

paprika lekvár: pritamin és chilis, az egyik édes a másik csípős, pirítósra különösen szeretem.












Barna cukrot karamellizáltam (maximum 10 deka az íze kedvéért), erre tettem néhány hámozott és feldarabolt paradicsomot (2-3 közepes) rátettem a felkarikázott kápia paprikát (kb 1 kiló) hozzákevertem a csilit ( ízlés szerint, hogy milyen erősre szeretnénk). Közepes lángon hagytam összefőni majd botmixerrel pürésítettem kicsit, ha hígabb akkor egy kis pektint lehet hozzátenni. Mehet bele egy kevés só és balzsamecet is akár.

A pritaminpaprika lekvár hasonlóan készült csak abba nem tettem csilit.

Mindkét lekvárt sterilizált kicsi üvegekbe tettem, megfordítottam, hagytam kihűlni. Mehet a címke rá és a polcon a helye.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...