2015/10/31

Oldalas juhtúrós sütőtökkel

Hétvégén oldalas sült és hozzá juhtúrós sütőtök












 Az oldalasnak kell idő, hogy jó puha legyen. Betettem egy tepsibe némi disznózsírral, negyedekbe vágott hagymával és egy fej fokhagymát is girizdekre szedve de nem nagyon megpucolva. Fólia alatt legalább 1- 1,5 órát sütöttem 150 fokon majd levettem a fóliát és 180 - 200 fokon még egy jó fél órát sütöttem, úgy hogy közben megfordítottam az oldalasokat.

A sütőtök pedig úgy készült, hogy vékony szeletekre vágtam a tököt, leraktam egy sor tököt rá egy sor juhtúrót és a tetejére még egy sor tököt. Betoltam a sütőbe és és megsütöttem kb 180 fokon.

Igaziból egymás mellé tettem a tököt és az oldalast mikor már az oldalasról lekerült a fólia. Kb egy időben lesz kész.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...