2015/11/06

Amikor marad egy kis sült batáta - Krémleves batátával, pirított sárgarépával



 Maradt batáta és a maradékból leves lett












  Kiss Judit Ágnes nem túl régi felfedezettem kedvelem a verseit. Olvassatok verseket is.

"Villanella
mint a csárdásban egy jobbra egy balra
mindig ugyanazt a figurát járom
keresek rímet mindig ugyanarra
míg körbe-körbe pörgök egymagamba
felhúzhatós baba most reklám áron
mint a csárdásban egy jobbra egy balra
vezet a vers s elgáncsol készakarva
minden éjszaka visszatérő álom
rímet keresni mindig ugyanarra
de cséplem a szót, lábam alatt szalma
orromban karika, nyakamban járom
mint a csárdásban egy jobbra egy balra
néha véletlen találok új hangra,
mint mikor mellényúlok a gitáron,
rímet keresek mindig ugyanarra
lepke a gyertyafénytől megzavarva
billegek egyensúlytalan egy lábon
mint a csárdásban egy jobbra egy balra
keresek rímet mindig ugyanarra "

 
Sárgarépát pirítottam olajon, fokhagymával, vizet adtam hozzá, római köménnyel és reszelt gyömbérrel fűszereztem, hagytam hogy a víz elpárologjon és lepiruljon (na jó ez véletlen volt de jobb nem is történhetett volna) adtam hozzá vizet és tejsavót, sóztam hozzáadtam a batátát és botmixerrel mondjuk rusztikusra mixeltem a tetejére fokhagyma chipset szórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...