2013/08/24

A narancslében pácolt csirke

Sült csirke ez, egy kicsit másképp




A narancslébe tettem fokhagymát, gyömbért, rozmaringot és törött borsot, lehet egy kevés mézet is keverni hozzá, nekem épp nem volt így anélkül csináltam. Minimum egy órára - de ideális a 2-3 óra - tegyük bele a csirkét, hogy ellepje. Serpenyőben süssük meg ropogósra, először magasabb lángon hogy picit megpiruljon aztán szépen komótosan puhára, locsolhatunk rá a pácból néha és akkor jó szaftos lesz én almagerezdeket és félbevágott újhagymát és karikára vágott cukkínit és padlizsánt tettem hozzá. A cukkínit és padlizsánt lehet külön serpenyőben is sütni ha nem fér el egyben. Mehet hozzá sült krumpli is, hogy tartalmasabb legyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...