2014/03/03

Lencsés rakott kel



Maradék káposzta, levesből maradt csirke, rakott kel lett belőle












A maradék kelkáposztából és a levesben megfőtt csirkehúsból sütöttem egy vöröslencsés rakottat. 
A csirkehúst apróra vágtam összekevertem a vöröslencsével és egy közepes üveg paradicsomszósszal. A kiolajozott tepsibe szépen lefektettem a káposztalevelet – a nagyobb torzsákat kivágtam belőle – rátettem a töltelék felét, meglocsoltam egy kis házi paradicsomlével, majd még egy réteget tettem le ugyanígy és befedtem az egészet a kellevelekkel. Megöntöztem a maradék paradicsomlével érett sajtot reszeltem rá és tejfelt kentem a tetejére. Megsütöttem a sütőben, fél órát lefedve és majd még egy fél órát fólia nélkül, hogy megpiruljon a teteje és a felesleges leve elpárologjon. Tálaláskor még lehet rátenni tejfelt. Aki laktózérzékeny nyugodtan hagyja el a sajtot és használjon laktózmentes tejfölt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...