2012/09/27

Sült padlizsán és Good morning starshine



Reggel készülődés közben sült meg az ebédem.
Begyújtottam a sütőt.
A padlizsán félbevágva, bevagdosva, paradicsom szeletek és sajt valamit fokhagymaszeletek kerültek a vágásokba, meglocsoltam olivaolajjal (a dió még jobb lett volna de az nincs most). Betoltam a sütőbe és megsütöttem (kb 25 perc lehetett, néha rá kell nézni és látható megsült-e vagy sem).


Napsütéses dalt gondoltam hozzá aztán eszembe jutott a Hair-ből a Good morning starshine, úgyhogy mellékeltem a jó reggelthez :)
Nemrég láttam Formantól az Elszakadást (Taking off) az első filmje volt amerikában ezután jött a Hair. Érdemes megnézni,egészen más hangulatú de ugyanaz az időszak. Hangulatában az előző filmjeit idézi mint pl a Tűz van babám.

http://www.youtube.com/watch?v=nmZqb2VVc48

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...