2013/01/15

Lazac tormakrémmel és madársalátával




Az egész a torma miatt van. Szeretem a friss tormát. Sütve nagyon finom édes lesz, levesbe is lehet karikázni  vagy tormakrémet varázsolni. A lazachoz is illik így most ezzel készült.







Azzal kezdtem, hogy lereszeltem nagy lyukú reszelőn a tormát, kicsit ferdén kell tartani és akkor elég hamar megvan.
A lazacot bevagdostam és tormaszeleteket tettem a vágásokba egy kevés olívaolajon betettem a sütőbe, meg lehet picit sózni. 170-180 fokon megsütöttem.
Amíg a hal elkészült addig elkészítettem a tormakrémet. Lábasban vajat olvasztottam rádobtam a reszelt tormát picit összerotyogtattam és öntöttem hozzá tejszínt pár percig közepes lángon összepároltam.
Salátát tálaltam hozzá amiben csak madársaláta, retek és egy kevés olívaolaj volt. Remek könnyű vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...