2013/04/09

Vega pie



Nem más ez mit krumplipüré alatt sütött ragu.












Shepherd's pie-nak hívjuk  ha bárányból készül cottage pie-nak ha marhából de aki nem eszik húst annak is kijár ez az étek. 
Én Urad dal lencséből csináltam gombás pie-t
Ella és hópehely burgonyból csináltam vajjal és joghurttal krumplipürét.
Nagy serpenyőben 2 fej hagymát rádobtam az olajra rá a felszeletelt barna csiperkegombát, picit összepirítottam  erre jött a lencse, egy konzerv paradicsomot, kevés só és víz. Lefedve pároltam és mindig pótoltam a vizet. 
Amikor kész lett beleöntöttem egy edénybe rásimítottam a krumplipürét és megsütöttem a sütőben, kb 20 perc alatt és 170-180 fokon. 

Krumplipürének a lisztes burgonyák jók ilyen az Ella vagy a Hópehely. Sajnos nálunk még mindig arra a kérdésre, hogy 'tessék mondani ez milyen' még mindig az a válasz: ez mindenre jó.
Persze nem történik nagy tragédia ha másik krumpliból főzünk sütünk, de ha egyszer is a fajtának megfelelően használjuk fel rájövünk, hogy van különbség.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...