2013/04/12

Zöldséges tekercsek

megszerettem a rizslapot és olyan jó kézzel enni :)












Nem bonyolult étel, tetszetős is jó ízeket lehet összehozni.

Most tormával, céklával és répával készült
Céklát, sárgarépát, tormát vékony csíkokra vágtam (ezt hívják julienne-nek) kevés olajon megpároltam ízesítettem egy kis szójaszósszal.Eközben üvegtésztára közben forró vizet öntöttem amikor megpuhult akkor rövidebb szálakra vágtam (ezt ollóval a legkönnyebb) és hozzákevertem a zöldségekhez. Vermicelli néven lehet kapni ezt a nagyon vékony tésztát, amit főzni sem kell. Kerek rizslapokba csavartam és betoltam a sütőbe kb 130 -140 fokba kb. 8- 10 percere. Addig szójaszószt wasabival kevertem el és abba mártogattuk a vietnami tekercseket.

Lehet kapni csökkentett sótartalmú szójaszószt sőt cukormentes és gluténmentes szójaszószt is. Ehhez mindenképpen a csökkentett sótartalmút ajánlom. Halszószba is lehet mártogatni annak elég erőteljes íze van  de ízgalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...