2014/02/14

Burgonya ha legyező




A köménymag megosztó fűszer sokan nem szeretik, pedig egy káposztasalátához nagyon jól illik ízben és hatásában is. Vékony csíkokra vágtam a lila káposztát, kézzel átforgattam került rá mozsárban kicsit megtört köménymag, kevés olaj (én napraforgót használtam de olíva vagy más olajjal is finom) és almaecet. Vacsorára önállóan is megállja a helyét, legyezőburgonyát sütöttem hozzá.


Nagy sütnivaló krumplit 2/3-ig éles késsel bevagdostam (2-3 mmes közökkel) minden résbe vékonyan felszelt sonkát dugtam (vegák tehetnek bele hagymát helyette) betoltam a sütőbe 180-190 fokra, először fólia alatt sütöttem, hogy nagyjából megpuhuljon majd levettem róla, hogy meg is piruljon, egy picit meg kell kenni olajjal sütés előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...