2014/02/26

Hagymaleves

 
Szeretem a hagymalevest, egyféle hagymából, sokféle hagymából. Mindegy is csak leves legyen hagymából


Ebbe medvehagyma is került és mindenféle más hagyma is, minél többféle annál finomabb a leves. 

Kevés olajon megpároltam a feldarabolt hagymákat, szerecsendiót reszeltem rá és megsóztam. 
Került bele póré, lila és vöröshagyma, pogácsahagyma, fokhagyma és medvehagyma. 
Amikor megpárolódott öntöttem hozzá vizet – persze zöldségalaplével is lehet, akkor még tartalmasabb lesz – és megfőztem a levest, hamar készen van. Aki szereti, a végén tehet bele egy kis tejszínt is, persze sajtot is lehet rá reszelni meg kenyeret is piríthatunk hozzá, akár sajtos pirítósra is merhetjük a levest. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...