2014/02/27

Narancsos csirke



Csak be kell tenni a serpenyőbe a hozzávalókat betolni a sütőbe. Egyszerre elkészül köretestül.













A narancsos csirkénél fontos, hogy olyan narancsot vegyünk aminek ehető a héja, mert nem kezelték, különböző gombaölő szerekkel. Rajta kell legyen a csomagoláson vagy a ládán az információ.


Egy narancs levét kifacsartam tettem bele egy kis mustárt, rozmaringot és egy kupica narancslikőrt (ha nincs az sem tragédia) és a narancs lereszelt héját, beletettem a tepsibe a félbevágott csirkecombokat a kis parázsburgonyákkal – akkora tepsi kell amibe pont belefér, ne legyen nagyobb, hogy ne folyjon szét a szaftja – megsóztam a krumplit és a húst majd ráöntöttem a narancslevet és befedtem az egészet narancskarikákkal. Fólia alatt sütöttem egy fél órát majd levettem a fóliát meglocsoltam a tetejét a szafttal és megsütöttem. Én a levesben egy kicsit megfőztem a combot így elég volt fólia alatt 30 perc és még 25 kellett a pirulásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...