2014/02/14

Kecskesajtos - gombás rizottó



Szert tettem nemrégiben kecskesajtra, jófélére, ízesre de nem tolakodóra. Kecskesajtos, gombás rizottó lett így az ebéd egyik nap. 













Gyorsan megvolt, mert egy üveges vegyes erdei gombakonzervet használtam hozzá. Kevés olajon megfuttatott hagymára szórtam kakukkfüvet mert az nagyon jól megy a gombához s persze sóztam. Rádobtam a rizst átkavartam majd a konzerv levéből egy keveset, vizet és fehérbort adagoltam hozzá folyamatosan kevergetve a rizst. A végén hozzátettem a gombát és utána pedig egy kevés kecskesajtot. Érdemes rizottórizsből főzni, s roppanósra ezt is, mint a tésztát, s annyi folyadékkal, hogy jó krémes legyen.

Persze ha van friss gomba, abból még finomabb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...