2014/06/22

Csirkepörkölt nokedlivel

Szeretem a csirke pörköltöt, uborkasalátával. 













Talán az uborkasaláta miatt jutott eszembe a csirkepörkölt, mert néha gombhoz van a kabát.
Már van paradicsom így az is került a fazékba. Olajon megfutattam a hagymát, sóztam, borsoztam, eztán került bele a fokhagyma és a pirospaprika az apróra vágott paradicsom. Egy kicsit főztem a paradicsomot majd beletettem a csirkecombokat és a csirke szárnyakat, elkevertem és felöntöttem vízzel, hogy éppen ellepje. Puhára főztem.

Nokedli került mellé a tányérba. Feltettem a vizet forrni, majd összeállítottam a tésztát, 1 tojáshoz lisztet kevertem, sóztam és vizet adtam hozzá, annyit, hogy egy lágy már éppen nem folyós állagot érjünk el, nem szabad kidolgozni nagyon, mert akkor kemény lesz. Szóval gyorsan összekeverjük, és már lehet is szaggatni a lobogó vízbe. S persze az uborkasaláta, vékonyra szelve, cukros ecetes salátalével, fokhagymásan a tetején pirospaprika és bors.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...