2014/06/22

csokoládékrém karamellizált meggyel

csoki, meggy és tiramisu inspirálta














Desszertnek meggy került a csokikrém mellé karamellizálva, alulra pedig rumos kávéba mártott babapiskóta. 
A kakaót összekevertem mascarponéval és barna cukorral jó habosra. 
A meggyhez pedig karamellizáltam barna cukrot egy serpenyőben erre rászórtam a kimagozott meggyet és egy kicsit összepároltam, hogy olyan jó szottyos legyen de nem túl leveses. 
A tálba szépen sorban beletettem a babapiskótát rákanalaztam a krémet és a tetejére tettem a meggyet. Mehet is a hűtőbe tálalásig.

Mascarpone helyett kókuszkrémmel is nagyon finom, s lehet kis poharakba is tenni úgy még jobb, mert nehéz szépen kiszedni a tálból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...