2013/11/05

A lencse arcai - 1 - almás lencsés káposzta

Lencsét nem csak szilveszter éjjel kell enni a szépségért és gazdagságért máskor is lehet az ízéért.












Kevés olajon megfonnyasztottam vékonyra szelt hagymát jó puhára, dobtam rá koriandermagot majd a vékonyra szelt káposztát,sóztam, meglocsoltam egy kevés fehérbor ecettel (almaecettel is lehet) és mindig egy kevés almalevet öntöttem alá, hogy ne égjen oda és közben belekevertem a felszelt almát (negyedekbe aztán szeletekre vágtam. Tálaláskor összekevertem külön megfőzött lencsével - amit sóval és koriandermaggal ízesítettem
Én magában ettem de köretnek is remek mondjuk egy oldalas mellé vagy egy kacsacombhoz, urambocsá hurkához akár

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...