2013/11/08

A lencse arcai - 2 - lencsekrémleves

Hiába no lencseszezon van, nyáron kevesebbet kerül elő a kamrából. S a lencsefőzeléken kívül is van élet ám, meg a szilveszter éjjeli lencseevésen túl is van helye a konyhában.

Ez itt egy leves lett, sűrű, krémes, selymes.

Finom.
A beáztatott lencsét megpároltam annyi vízzel, hogy ellepje egy jó ujjnyira, így amikor megfő akkor elég folyadék marad alatta. Sóztam és koriandermagot tettem hozzá - babérlevelet is lehet de most más ízt akartam - amikor kész akkor egy kevés mustár és tejfel ment bele és a nagyobbik  részét leturmixoltam. Tálaláskor snidlinggel szórtam meg. A babárlevelet vegyük ki turmixolás előtt ha tettünk bele. Laktózérzékenyek laktózmentes tejfölt használhatnak vagy valamilyen növényi tejszínt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...