2013/11/12

Cukkini hagymás ordával töltve

A cukkini a kereksége miatt került a kosaramba. Az ordát szeretem. Hagyma meg mindig van otthon. S kápia paprika is volt a hűtőben.










Begyújtottam a sütőt.
A cukkinit félbevágtam kikaparta.
Megsóztam, borsoztam
Az ordát összekevertem apróra vágott fokhagymával, hagymával, kápia paprikával.
Beletöltöttem a cukkini hasába
Kb 190- 200 fokon megsütöttem.
A maradék kápiát vékony szeletekre vágtam és ezzel díszítettem
Ebédhez tésztát főztem mellé (szélesmetélt vagy tagliatelle) és összekevertem a felcsíkozott kápiával.
Amíg reggel készülődtem ez meg is sült.
Köret más is lehet mellé, kuszkusz vagy rizs, hajdina netán köles de fordíthatunk is a dolgon és csirkecomb vagy egy szelet szaftos hús mellé is kínálhatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...