2012/07/26

Az én designos rakott krumplim




Szerettem volna ezt az egyszerű ételt újragondolni és egy más formát adni, szép színesek nyáron a zöldségek így ebben gondolkodtam elsősorban. A krumpli aranyló sárgás színéhez jól passzol a kápia pirossága és a mángold zöldje, s ízben is el tudtam együtt képzelni s ez született a gondolatból






 Megfőztem a krumplit karikára vágtam. Megpároltam a mángoldot hagymával és fokhagymával, összevágtam apróra, tettem hozzá kanál mascarponét. A tepsibe letettem egy karika krumplit, rátettem egy kis juhtúrót, rá következett a kápiakarika bele a mángold.










Betoltam 20 percre a sütőbe. Lehet még a tetejére juhtúrót is tenni, de el is hagyhatók a tejes dolgok belőle, Húsevők tehetnek a krumplikarikára szalonna vagy sonkaszeletet.
 

 
 
 
 
Amíg megfő a krumpli addig megvan a mángold és a paprikát is fel lehet karikázni, a tepsibe rendezés egy kicsivel több idő de megéri a kis pkuszt mert igazán gusztusos ételt tehetünk az asztalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...