2012/07/23

Lila - sárga - piros

Gyönyörű napsárga cukkinik hevertek a ládában, ilyen színt még nem is láttam. Be is indult a fantáziám milyen lenne összeboronálni egy lila padlizsánnal és egy piros paradicsommal.


Vastagabb szeletekre vágtam őket, a serpenyőben megpirítottam mindkét oldalukat és szépen sorban egymásra helyeztem egy tepsiben a karikákat.
Alulra a sárga aztán a padlizsán és jött a piros paradicsom, a tetejére pedig egy kis reszelt sajtot is halmoztam (ha valaki nem ehet tejterméket, ezt a lépést kihagyhatja, úgy is nagyon finom).

Tálaláskor apróra vágott balzsamecetes snidlinggel szórtam meg.
A köret parázskrumpli volt. Ezek apró szemű kis krumplik amivel csak annyi teendőnk van, hogy jó alaposan megmossuk, összeforgatjuk rozmaringgal, olajjal és betoljuk a sütőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...