2013/03/21

Harcsa és körte


Igyekszem a halat rendszeresen beépíteni a mindennapokba. Szeretem bár keveset eszem.
Afrikai harcsát vettem a piacon.











Az afrikai harcsa kicsit olcsóbb, mint a tiszai (kb 700 forintért két főre lehet belőle egy fogást elkészíteni). Bepácoltam reggel  gyömbérrel, citrommal, fokhagymával, olajjal, kevés szójaszósszal (gluténérzékenyek nézzék meg a címkét mert van ami tartalmaz glutént, el is hagyható )és sumaccal (ezt leginkább az arab - zsidó konyha használja magyar neve cserszömörce picit citrusos íze van és nagyon sötét bordó színe). Betettem a hűtőbe így estére jól átjárták az ízek.
Betettem a sütőbe, amíg megsült, grilleztem hozzá negyedekbe vágott körtét és narancsszeleteket és rányomtam egy narancs levét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...