2013/03/07

A hal ha pogácsa



Úgy kezdődött hogy füstölt tonhalat vettem a piacon















Feltettem meleg sótlan vízben a krumplit főzni. 
Újhagymát apróra vágtam meglocsoltam citrusos rizsecettel (citrommal is lehet) rámorzsoltam a füstölt halat, apróra vágott petrezselyemmel szórtam meg (korianderzöld nem volt de szerintem azzal még jobb) majd rádobtam a kissé meghűlt megpucolt krumplit villával összetörtem az egészet 1 tojást hozzákevertem és egy serpenyőben kevés olajat hevítettem kanállal adagoltam és kicsit meglapogattam, hagytam hogy megpiruljon az alja és akkor klasszul meg lehet fordítani anélkül hogy szétesne. Tepsibe is be lehet dobni az egészet egyben és akkor nem kell a serpenyő mellett álldigálni. Lehet ebben az esetben én a tojásfehérjét felverném habnak és úgy keverném a masszához.

Alatta madársaláta csíra és retek van. 
Citromos majonézt nem volt időm készíteni de ma este azt fogok hozzá csinálni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...