2013/05/03

A spárgaleves 2 élete



Spárgából van fehér is meg zöld is. A fehér kicsit intenzívebb ízű de pucolni kell, a zöldet elég megmosni :)










Megpucoltam a fehér spárgát, daraboltam kevés olajon megfuttattam újhagymával, amit ugyanolyan darabokra vágtam mint a spárgát, dobtam hozzá egy zsenge felkockázott karalábét és gombaszárát mert gombát is sütöttem így nem ment kárba a szára. Öntöttem hozzá vizet megsóztam és megfőztem, tálaláskor megszórtam petrezselyemmel.

A spárga végét amit nem használtam fel mert kicsit fás volt hideg vízben feltettem főni, el lehet tenni a mélyhűtőbe levesalapnak vagy ha ezt a levest kevesebb vízzel öntjük fel akkor ehhez is tehetjük.





A másik lehetőség a tejszínes változat, nagyon illik a spárgához igazán selymes finom lesz tőle, a végén egyszerűen egy kevést tejszínt teszünk hozzá ezzel már nem szabad forralni mert összekapja a tejszín magát és akkor nem lesz ilyen szép.








S dúdoljuk közben a Piramistól: ha két életem volna
imhol a segítség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...