2013/05/19

mert boronatárcsán sütni jó

Adott a jó idő, egy boronatárcsa és némi fa a tűzhöz. Rávaló meg mindig akad, ez meg az a kiskosárba a piacon




A hús bepácoltam - csirkecombot filéztem ki és pulykamellett vágtam fel egyformákra és alaposan kiklopfoltam a szeleteket.

a pác: narancslé., mustár, méz, gyömbér, olaj, rozmaring, 1 gerezd fokhagyma
Belemártottam a hússzeleteket majd a maradékot ráöntöttem (én neylonzacskóban pácolok mert azt össze lehet húzni akkorára amekkora a pácolandó mennyiség így a pác teljesen elfedi mindenhol)
 

A boronatárcsára olajat öntöttem, mikor forró lett mindegyik húst a boronatárcsa közepén összegyűlt olajban mindkét oldalukon hirtelen megsütöttem és kihúztam a mélyedéből. 
Középre dobáltam az újkrumplikat.
A húst levettem amikor már majdnem kész volt a krumplit megsütöttem és a húst a végén visszatettem mellé egy utolsó pirulásra úgy hogy legyen ideje pihenni pár percet a húsnak mielőtt a krumpli teljesen megsül.

Vajpuha, zaftos és ropogós lett a végeredmény. 



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...