2013/05/07

Padlizsános - tökös- kapros lecsóféle



Én várom már a lecsószezont nagyon de még nincs paprika, nincs paradicsom. 
De van már padlizsán, cukkini, tök, kapor és paradicsomkonzerv is akad a kamrában, a krumpli pedig ropogósra sült meg a tetején.










1. begyújtottam a sütőt


2. Jénaiban a gázon kevés olajon megfuttattam az újhagymát, kaprot és felkockázott padlizsánt, pár percig pirítottam, rádobtam a cukkinit, tököt, fokhagymagerezdeket,összekevertem, vágtam rá egy kevés medvehagymát, ráborítottam egy paradicsomkonzervet, összekevertem jól így is, elengyengettem, ráhelyeztem szépen sorban a közben felkarikázott krumplit, hogy befedje, meglocsoltam olajjal

3. Betoltam a sütőbe 7-8 -as fokozaton kb. 35 percre. Jó ropogós lett a krumplikarika és szaftos omlós az egytál alatta.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...