2013/02/12

A burgonya ha felfújja magát


Amikor megláttam a szépen sorjázó kaporcsokrokat még nem tudtam mihez fogom használni.

Aztán a krumpli mellé került a sütőben és jó párosításnak bizonyult.


A krumplit (hópehely fajtájút) héjában megfőztem, összetörtem, olívaolajat és joghurtot, 2 tojássárgáját és egy csokor kaprot adtam hozzá, sóztam jól összekevertem és a a tojás felvert habját óvatosan belekevertem, a sütőben kb 160 fokon pirosra sütöttem.


S ez itt pedig a sajtos, tojásos verzió 2 szelet mozzarellát olvasztottam rá és egy lágytojást tettem a tetejére. Komplett ebéd lett belőle.

Persze ezt is mindenféle változatban süthetjük, baconnal turbózhatják a húsevők. Lehet tejszínt és vajat használni az olaj és joghurt helyett. Köretnek is megállja a helyét hal vagy csirke mellé. Csak bátran az ötletekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...