2013/02/07

Könnyű saláta



Már megyünk a tavasz felé tán egy kicsit el is teltünk a sok nehéz étellel jólesik valami könnyed ízletes vacsora, ami nem megterhelő.

Ez egy jó kis saláta, ami tetszés szerint variálható 









Alma, sárgarépa és zeller mindig a van a piacon. Egyszerűen leszereltem, kevés olajjal megöntöztem, én dió olajat használtam de olíva is nagyon jó hozzá, öntöttem rá egy csöpp jóféle borecetet (lehet ez citrom is néhány csepp) összekevertem és szórtam a tetejére összetört diót. Nekem a zeller és a dió az egyik legjobb páros nagyon szeretem a két ízt együtt - pl egy zellerkrémleves pirított dióval a tetején hmmmm. A salátát pászkával ettem.

Másnap reggel pedig összekevertem natúr müzlivel a keveréket mazsolát tettem hozzá és nagyon frissítő reggeli kerekedett belőle. A müzlit sem kell mindig csak joghurttal, tejjel vagy beáztatva enni.

A répa, az alma, a cékla nagy kincs így télen.
Céklát is reszelhetünk sárgarépával együtt nagyon jó páros keverhetünk hozzá joghurtot, pirított szezámmagot.

S a répáról, meg az almáról és a cékláról mi más is juthatna eszembe mint a szegény Peti nagymamája :) :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...