2013/02/26

Csokikrém ahogyan Dél-Amerikában szeretik


Egyre több helyről jött szembe az avokádó mint édesség alapanyag, kipróbáltam hát.










Az avokádó ugyan utazik hozzánk mert sajnos nem terem meg de egy nagyon egészséges zöldség- gyümölcsféle igazából nem is tudom melyik is.
Nagyon könnyű elkészíteni
1 avokádó, kb 1,5 dl kókusztej, kakaópor, cukor(ízlés szerint ki milyen cukrot és mennyit használ hozzá, xilittel cukormentes is lesz). Egyszerűen összeturmixoltam az egészet. Én tettem bele egy kevés diót is.
Megszórhatjuk a tetejét kókuszreszelékkel akár.

Bevallom kicsit szkeptikus voltam, mert bizarrul hangzik de többen kóstolták és osztatlan sikert arattam vele. Nem csak laktóz és gluténmentes hanem vegánok is ehetik mert se tojás se vaj se tejszín nincs benne. Összességében pedig még tán olcsóbb is. 6-7 kis pohár lett kb 600 Ft - ból jött ki úgy, hogy a piacon szoktam egész jó áron kókusztejet vásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...