2013/02/15

Csicseriborsó - spenót fasírt

A spenótot én szeretem salátának, főzeléknek tükörtojással a tetején, rizsfelfújthoz, tésztával, krumplival, mindenhogyan szeretem.
Most csicseriborsóval készítettem el.










1 konzerv csicseriborsót összeturmixoltam hagymával fokhagymával párolt spenóttal ( negyed kiló), 1 tojással és liszttel (én hajdina és köleslisztet használtam. Puha krémes állagú massza legyen amolyan jó sűrű palacsintatészta de még nem nokedli.

Evőkanállal adagoltam a serpenyőbe kicsit lenyomkodtam és mindkét oldalán megsütöttem egy kevés olajon.
Kipróbáltam tepsiben is kevés olajon itt is megfordítottam félúton (kb 150 fokon sütöttem.)
Apróra vágott lilahagymát joghurthoz kevertem és ezzel öntöttem nyakon.

Ez meg itt a fogd és vidd verzió, ma sok dolgom van így magammal kell vigyek valami harapnivalót.
2 fasírt közé tettem egy kis sajtot (camembert) és egy picit összesütöttem, hogy a sajt egy kissé megolvadjon.
Szerintem mást is lehet tenni két fasírt közé - főtt tojást, felvágottat,.. - és máris vihetjük szendvicsnek is. Gluténérzékenyeknek jó alternatíva a szendvicsre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...