2012/10/17

Mintha nyár volna



Gurul a málna s a nyár ízét csempészi a szádba. 
Gyönyörű pirosak voltak a ládában s nem tudtam ellenállni 
s egy kisebb adag a kosaramba került, 
 nem tudtam még mi lesz vele csak azt kell nekem. 
Aztán vasárnap egy pompás reggelivel leptem meg magam. 





Hajdinalisztből készítettem a palacsintát, tojással, kevés almalével, sűrű de folyós állagú tészta kell legyen. Palacsintasütőben tenyérnyi adagokat - hogy meg tudjuk forgatni - kell vajon (vagy olajon) kisütni, kicsit vastagabb mint a mi jól ismert palacsintánk. A málnát egyszerűen csak összetörtem, semmit nem tettem bele. Valamikor vasárnap reggel szerettem hallgatni Yann Tiersen dalait, olyan frissítő lesz tőle a vasárnap, mondjuk ennek pont reggel a címe: Yann Tiersen - Le matin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...