2012/10/17

Nem kukoricázunk, vagy mégis?


Még mindig van kukorica a piacon soha nem tudok ellenállni mert a kalocsai asszony kukoricája olyan finom édes, amihez hasonlót ritkán kóstolok. Nem lehet mindig főtt vagy sült kukoricát enni bármilyen jó is az. Legyen hát belőle leves.

Megsütöttem a hajában a kukoricát levágtam a csövekről és rádobtam egy kevés vajra, kis lángra állítottam, öntöttem hozzá egy kevés vizet, összeturmixoltam, megsóztam majd pedig felöntöttem 1 konzerv kókusztejjel forraltam egyet rajta és kész is volt.

Sűríthetjük tejszínnel is (teljessel vagy növényivel), persze nem muszáj sütni a kukoricát lehet főzni is, így a levéből is használjunk fel, ha pedig nem lesz leves belőle akkor a levét beteszem a mélyhűtőbe jó lesz később alaplének.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...