2012/10/31

Könnyű felfújt ebédre





Reggel jutott eszembe, hogy nincs ebédre meleg étel, így kávéfőzés közben összeütöttem egy kis felfújtat











  Begyújtottam a sütőt, odatettem a kávét majd: 2 kápiaparikát, 2 paradicsomot felkockáztam. 2 tojást szétválasztottam a sárgákat megsóztam tettem bele egy kispohár lisztet (én teljes kiőrlésűt de mást is lehet), hozzákevertem a paradicsomot jól összenyomkodva, hogy kiadja a levét majd a kápiaparikát és kevés szobahőmérsékeltű vajat (olajat is lehet)- közben lekapcsoltam a kávéfőzőt mert kész lett a kávé :) - a fehérjét felvertem óvatosan összekevertem (először egy kis habot a masszához, majd az egész masszát a habhoz így nem törik össze a felvert hab. olajjal kikent edénybe tettem és kb 200 fokon 25 perc alatt megsütöttem. Addig megittam a kávém, készülődtem és Neston rádiót hallgattam mert reggelente jó zenét adnak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...